Har du fått problem med skrivaren efter installation av AVGs produkter?
Börja med att test med nätverkskabel och/eller skrivarkabel. Kontrollera också att porten är korrekt inställd.
Fortfarande problem? Följ stegen nedan:
- Öppna AVG > Meny > Inställningar
- Klicka på Sök uppe i högra hörnet och skriv: geek:area och välj AVG Geak i rullistan
- Skrolla ner till Förbättrad brandvägg. Markera ”Internet Connection Sharing mode”och ”Allow all connections with Friends when in Private mode”.
- Klicka på Stäng uppe i vänstra hörnet
Om problemet kvarstår, prova att stänga stänga av Fjärråtkomstskyddet.
- Öppna AVG > Hackerangrepp > Öppna Fjärråtkomstskydd
- Klicka på den gröna pilen för att stänga av. Du får nu välja hur länge du vill ha det avstängt.
Hjälpte inte det heller? Kontakta AVG tekniker, klicka på fliken Technical Support och fyll i formulär.